ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

اس ام اس های عاشقانه ی 4 دی


اس ام اس های عاشقانه ی 4 دی

اس ام اس های عاشقانه ی 4 دی

برای من همین خوبه
 بگیرم ردّ دنیاتو
ببینم هر کجا میرم
 از اونجا رد شدم با تو


.
.
.


در حال و هوای دلتنگی…
یادت را به آغوش کشیده ام….
چه غریبانه و ناجوانمردانه……
باختم این احساس را…..


.
.
.


نگاهم کن که من محتاج ان چشمان دلتنگم
بگو بامن دوباره راز مستی را
که بی تو به یک دنیا شقایق دل نمیبندم
.
.
.
اگه میدونستی چقدر دلم برات تنگ شده
پیش خودت میگفتی:
وااااااااااااااااااااااااای چقدر دلش برام تنگ شده!


.
.
.


آنقدر سپید بـــــودی

که احساس می کردم ماه شــــــــــده ای

ای کاش آبـــــــــــی بودی

مانند آسمـــــــــــان

آنوقت تا آخر عمر سر بـه هوایت می شــــــدم


.
.
.


تکیه نکن بر عصای تنهایی ات

شانه هایم را خدا برای تو آفریده


.
.
.


کوه کندن فرهاد نه کاریست شگفت

شور شیرین به سر هر که افتد کوه کن است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد