ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

محبت را به اشتراک بگذاااااااااااااااار

سلام عادت ندارم با فونت کوچیک پست بزارم،اما ایندفعه چون با گوشی دارم پست مینویسم،امکان بزرگ کردن فونتو ندارم!! دیروز بعد سه هفته دوری از خونه خودم، برگشتم خونه!آخر هفته قبل هم میخواستم برگردم،اما به علت بارش برف شدید در ارومیه و بسته شدن جاده ارومیه تبریز،اتبوسی که سوارش شده بودم از وسط راه توسط پلیس به تبریز برگردانده شد! و نتونستم برگردم! رسیدن من به خونه همانا و ریختن تکلیفاو تمرینای ناقص ابجی کوچیکم که هشت سالشه و کلاس دومه همانا! جالب اونجاشه که اون فکر بازیگوشی و قلقلک دادن مت بود،منن باید اونارو هم انجام میدادم و هم به خودش یاد میدادم!!! اینم بگم که دلش خیلیی برام تنگ شده بود،منم همینطور! دیشبم بخاطر اینکه من شب یلدا خونه نیستمو تبریزم،دو روز مراسم شب یلدا رو زودتر گرفتن بابا و مامانم ، تا کنار هم بهمون خوش بگذره!... امیدوارم که بتونم زحمتاشونو جبران کنم..........برا هردوشون و برا تمون پدرا و مادرا آرزوی سلامتی و طول عمر دارم... .......... امروز دومین روز کاریمه،الانم از مرکز پاسخگویی اضطراری این پستو مینویسم... فردا ساعت هشت صبح ، به محض اینکه پستمو تحویل دادم باید بسمت ترمینال حرکت کنم...از ساعت هشت تا پنج عصر کلاس دارم،فکر نمیکنم بتونم ب کلاس صبح برسم! .... و آخرین جملم : محبت همیشه راه گشاست...... پیشاپش یلداتونم مبارک..... من هر نیمساعت نظراتو چک میکنم اما .....?! Just share kindness..... موفق باشین

اس ام اس های جدید شب یلدا



اس ام اس های جدید شب یلدا

اس ام اس های جدید شب یلدا

بیا ماه من و یلدای من باش

شب بارانیه دی ماه من باش

بیا زیباترین مجنون این شب

یه عمری با من و لیلای من باش

---

تو که نیستی یلدا بلندترین شب سال نیست

اوج دلتنگیست...

اس ام اس های بیشتر از شب یلدا در ادامه مطلب...

-----

هوای فاصله سر است،من از کلاف دلم برایت خیال گرم میبافم،یلدا پیشاپپیش مبارک

---

سفیدی برف را برای روحت 

سرخی انار را برای قبلت

شیرینی هندوانه را برای عشقت

وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگتآرزومندم

پیشاپیش یلدا کبارک.

----

اندوهت را به برگ ها بسپار تا باد پاییزی آن را ببرد.

آخرین لحظه های پاییزت پر از خش خش آرزوهای قشنگ.

یلدا مبارک

----

بیا تا در بلندترین فرصت شبانه ار هزار رنگب پایی به یکرنگی زمستان برسیم.

---

عمق چشمهایت،قصه هزار ویک شب یلداست....

تمام نمیشود هرچه میخوانم.....

----

شب یلدا همیشه جاودانی است

زمستان را هار زندگانی است

شب یلدا شب فر و کیان است

نشان از سنت ایرانیان است

----

هندونه بده قاچ کنیم 

لپلتو بده ماچ کنیم 

غماتو بده چال کنیم 

بخند تا ما حال کنیم

یلدا پیشاپیش مبارک

----

یلدا یعنی یک دقیقه بیشتر خوابیدن را باید جشن گرفت!

---

عشق است که می ماند و بس!♥


بی نهایت
عشقی که رهایت می کند و یا کینه ای که رهایت نمی کند اری اب و گلم را با حسرت سرشتند
شاید دوباره به هم رسیدیم 
روزی که دیگه دیره نه تو "...می مونی نه من
روزی که فرقی نمی کنه برات بودنم
روزیکه نه دیگه تو"...مال منی نه من مال تو"..اگر چه این عشق است که می ماند وبس
برای من همین بسه
همین تمنای حضورت! 
و خوب می دانم برایت کوچکترین اهمیتی ندارد حضورم! 
ببین چقدر در ابهام تو" غرق شدم
نمی گویم کاش بودی چون جای این حرفها نیست
باید اینجا جان داد برای تولدی دوباره اما شاید ..شاید!
خوبیش اینه که قدر عشقم رو می دونم اما دیگه چه فایده که رفتی و من خوب می دونم کسی که به او توکل می کنه هرگز شکست نخواهد خورد..
گور بابای هر چی دروغ که می خواد تو"...رو از من بگیره
مهم اینه که باورم تویی؟؟؟تو"...با منی و من با توام..ای عشق...بی تو هرگز...
 
 
نقشه بر اب
تموم نقشه ها را نقشه بر اب کردم 
تموم نقشه هایی که ما برای هم کشیدیم و دیگران برای ما کشیدند
اما فقط از یک چیز خدا را شکر می کنم و ان هم اینکه انقدر از کارم راضی ام که اکنون می دونم قربانی دسیسه کسی نشدم هر چند تو"...دیگه بر نمی گردی
اما تقدیر بی تقصیر نیست
ای که بی تو"...من هیچم؟!..
گاهی  هم انقدر خوشحالی که دلت می خواهد داد بزنی که دوستت دارم
اما تنها حسنش اینه که نمی دونی خدا برات چه نقشه ای می کشه برای همین تموم تلاشت رو می کنی تا بهش برسی و اما تنها چیزی که میشه گفت اینه به امید دیدار دوباره ات در مکان و زمان بهتری هستم
 
 
 
 
محاله؟؟؟
کاری کن وقتی شبها سرت را روی بالش می گذاری اول از همه یه خواب خوش ببینی نه کابوس بی خوابی هیچی مثل یک خواب خوش به ما ارامش نمیده اولین چیزی که با تو"...سراغم اومد یه سر راحت بود که روی بالش گذاشتم و بعد از تو"...بی خوابی اما ناگهان چه زود دیر شد! اگر چه دیگه فایده نداره گلایه و شکایت اما پشت دستم رو داغ می کنم که هرگز به هیچ کس دیگری دل نبندم شاید خدا خواست و من هم روزی تونستم فراموشت کنم و دیگه هرگز به غریبه ها دل نبندم شاید روزی یکی هم پیدا بشه به من دل ببنده..محاله؟؟؟
 

فاصله قلبهایتان چقدر است؟




استادى از شاگردانش پرسید: چرا ما وقتى عصبانى هستیم داد می‌زنیم؟ چرا مردم هنگامى که خشمگین هستند صدایشان را بلند می‌کنند و سر هم داد می‌کشند؟

شاگردان فکرى کردند و یکى از آنها گفت: چون در آن لحظه، آرامش و خونسردیمان را از دست می‌دهیم

استاد پرسید: این که آرامشمان را از دست می‌دهیم درست است امّا چرا با وجودى که طرف مقابل کنارمان قرار دارد داد می‌زنیم؟ آیا نمی‌توان با صداى ملایم صحبت کرد؟ چرا هنگامى که خشمگین هستیم داد می‌زنیم؟ 

شاگردان هر کدام جواب‌هایى دادند امّا پاسخ‌هاى هیچکدام استاد را راضى نکرد... 

سرانجام او چنین توضیح داد: هنگامى که دو نفر از دست یکدیگر عصبانى هستند، قلب‌هایشان از یکدیگر فاصله می‌گیرد. آنها براى این که فاصله را جبران کنند مجبورند که داد بزنند. هر چه میزان عصبانیت و خشم بیشتر باشد، این فاصله بیشتر است و آنها باید صدایشان را بلندتر کنند

سپس استاد پرسید: هنگامى که دو نفر عاشق همدیگر باشند چه اتفاقى می‌افتد؟ 

آنها سر هم داد نمی‌زنند بلکه خیلى به آرامى با هم صحبت می‌کنند

چرا؟ چون قلب‌هایشان خیلى به هم نزدیک است. فاصله قلب‌هاشان بسیار کم است

استاد ادامه داد: هنگامى که عشقشان به یکدیگر بیشتر شد، چه اتفاقى می‌افتد؟ 

آنها حتى حرف معمولى هم با هم نمی‌زنند و فقط در گوش هم نجوا می‌کنند و عشقشان باز هم به یکدیگر بیشتر می‌شود

سرانجام، حتى از نجوا کردن هم بی‌نیاز می‌شوند و فقط به یکدیگر نگاه می‌کنند

این هنگامى است که دیگر هیچ فاصله‌اى بین قلب‌هاى آن‌ها باقى نمانده باشد

kartpostal asheghane-کارت پستال




kartpostal asheghane کارت پستال

kartpostal asheghane کارت پستال

تا دلت نرفته برگرد . . .

دو کارت پستال عاشقانه و ویژه 

مشاهده کارت پستال دوم در ادامه مطلب...

kartpostal asheghane

 


جملات رمانتیک جدید



جملات رمانتیک جدید

جملات رمانتیک جدید

همه اخطار ها زنگ ندارند
گاهی هم “ سکوت ” آخرین اخطار است . . .

.

.

.

ﮔــــﺎﻫــﯽ ،
ﻧــﮕـﺎﻫــﯽ ﺳــﮓ ﻣــﯽ ﺷـــﻮﺩ !
ﻣــﯽ ﮔــــﯿـﺮﺩ ،
ﭘــــﺎﭼــــﻪ ﯼ ﺩﻟـــﺖ ﺭﺍ

.

.

.

ﻧــﻤــﯿــﺪﻭﻧــﻢ ﺗــﻮ ﭼــﻪ ﻓــﮑــﺮﯼ ﻫــﺴــﺘـــﯽ ....

ﯾـــﺎ ﺍﻟــﺎﻥ ﺩﺍﺭﯼ ﭼــﯿــﮑــﺎﺭ ﻣــﯿــﮑــﻨــﯽ ....
ﺷـــﺎﯾــﺪﻡ .....

ﻧــﻤــﯿــﺪﻭﻧـــﻡ .....

ﺧــﯿــﻠــﯽ ﻭﻗـﺘــﻪ ﻫــﯿــﭽــﯽ ﺍﺯﺕ ﻧـﻤـﯿـﺪﻭﻧــﻢ .....

با اینکه هستی انگار سالیان سال که نیستی..........

.

.

.

گاهی دل گرمی یک دوست ،

معجزه ای میکنه ،

که گویی خدا روی زمین کنار توست . . . !!!

.

.

.

پر نقش تر از فرش دلم

بافته ایی نیست

از بس که گره زد به گره حوصله ها را...

.

.

.

ﺑﺎﯾـــــﺪ ﺁﺭﺍﻡ ﺭﻓﺖ،
ﺁﻧﻘــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ..
ﺭﻭﺯﯼ ﺩﻟــــﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﺻﺪﺍﯼ ﻗﺪﻣﻬﺎﯾﺖ ﺗﻨﮓ ﺷﻮﺩ .
ﺁﻧﻘـــــﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺸﺖ..
ﺩﻕ ﮐﻨﺪ،
ﺍﯾــــﻦ ﺳﺰﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻗﺪﺭﺕ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﺪ ...

.

.

.

بیا حواس تقدیرو پرت کنیم..
تو صداش کن.من دزدکی فاصله هارو برمیدارم..

.

.

.

ﻃﺮﻓﺖ ﺑﺎﯾـــــﺪ ﺑﺮﺍﺕ ﯾﻪ ﺗﮑﯿﻪ ﮔﺎﻩ ﻣﺤﮑﻢ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﮐﻪ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮐﻢ ﺁﻭﺭﺩﯼ ..
خسته شدی
ﺑﺪﻭﻧﯽ ﺗﻨﻬـــــــﺎ ﻧﯿﺴﺘﯽ ﻭ ﻫﻤﯿـــــــﺸﻪ ﻭ ﻫﻤﻪ ﺟﺎ ﻫﻮﺍﺗﻮ ﺩﺍﺭﻩ ...
ﺍﯾﻦ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﻭﺻﻔﻪ !!


جملات احساسی

ﺟﻤﻼﺕ ﺍﺣﺴﺎﺳﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻭ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﯼ 92 ﺯﻧﺪﮔﯿﻬﺎﻣﻮﻥ ﺷﺪﻩ ﺷﺒﯿﻪ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺧﻮﺩﺷﻮ ﻣﯿﺒﯿﻨﯿﻢ … ﻓﺮﺩﺍ ﺗﮑﺮﺍﺭﺷﻮ ! . . . ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺑﺪﻭﻧﻪ ﺗﻮ ﺧﺎﺻﻪ . ﺩﺍﺭﻩ ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﭙﻮﺳﻪ . ﺣﺘﻲ ﻓﮑﺮﺷﻢ ﻋﺬﺍﺑﻢ ﻣﻴﺪﻩ. ﻳﻪ ﻧﻔﺮ ﺩﻳﮕﻪ ﺗﻮ ﺭﻭ ﻣﻲ ﺑﻮﺳﻪ . . . ﺁﻫـﺂﯼ ﻣـﺮﻍ ِ ﻋـﺸـﻖ . . . ﻓـﺨــﺮ ﻧـﻔـﺮﻭﺵ . . ؛ ﻣـﻌـﺸـﻮﻗـﻪ ﯼ ﺗـﻮ ﻫـﻢ ﺑـﻪ ﻟـﻄـﻒ ﻗـﻔـﺴــ ﻭﻓـﺎﺩﺍﺭ ﻣـﺎﻧـﺪﻩ . . !. . . . ﭘﺮﻭﺭﺩﮔﺎﺭﺍ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺼﻴﺐ ﻣﺎﺩﺭﻡ ﻛﻦ ﻛﻪ ﺯﻳﺒﺎﺗﺮﻳﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﻫﺎﻳﺶ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﺳﺖ! . . . ﻣﺚ ِ ﺍﯾﻨﻪ ﺑﺮﯼ ﺟﻠﻮ ﺁﯾﻨﻪ ﯾﮑﯽ ﺩﯾﮕﺮﻭ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﻣﺸﺖ ﺑﮑﻮﺑﯽ ﺁﯾﻨﺮﻭ ﺑﺸﮑﻨﯽ ﺑﺸﯿﻨﯽ ﺑﺪﻭ ﺑﺪﻭ ﺑﯿﺎﺩ, ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﺒﯿﻦ ﺑﻐﺾ ﮐﻨﻪ ﺩﺳﺘﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ، ﺑﻘﻠﺖ ﮐﻨﻪ ﺑﮕﻪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ . . . ﻣﯽ ﺩﻭﻧﯿﺪ ﺑﻬﺸﺖ ﮐﺠﺎﺳﺖ : ﯾﻪ ﻓﻀﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﻭﺟﺐ ﺩﺭ ﭼﻨﺪ ﻭﺟﺐ ﺑﯿﻦ ﺑﺎﺯﻭﻫﺎﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ . . . ﺩﯾﺸﺐ ﺑﺎ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺩﺍﺩﻡ , ﺍﻭﻥ ﺑﺎﺭﯾﺪ ﻣﻦ ﮔﺮﯾﻪ ﮐﺮﺩﻡ , ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺍﺯ ﺗﻮ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻡ ﺍﻭﻥ ﺩﻟﺘﻨﮕﻪ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﻮﺩ ﻭ ﻣﻦ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺗﻮ

چند عکس از گلهای رز آبی زیبا



سلااام.........


اینم دو عکس خیلی خوشگل تقدیم عزیز دلم...............................







http://s4.picofile.com/file/7999642361/mrjmrj.jpg

من همچنان تنهااااا

سلام زندگی در گذرست، من تنها اسمان این روزها ابریست همه بدنبال زندگی خود محبت را نمی یابم ظاهرا گم شده ام ... قلب قلبم ... این سرنوشت طلابودنشه? ... چرا جوابمو نمیدی? ..

دانلود رمان ایرانی و عاشقانه وفای عشق



 نام کتاب : وفای عشق 

 حجم کتاب : ۲٫۸۹ مگا بایت

 تعداد صفحات : ۳۱۳

 قالب کتاب : PDF

 خلاصه داستان :

این رمان حقیقتی است . راجع به دختری به نام محیا که دانشجوی سال سوم کامپیوتر و از خانواده ای مرفه میباشد و به دلیل علاقه ی زیاد به نواختن پیانو تصمیم به شرکت در کلاس پیانو را دارد.
در این بین محیا که تا به حال ذهن و فکرش به تحصیل بوده است و نیز از سر غرورش هیچ پسری نتوانسته توجه او را به خود جلب کند؛ با عرشیا آشنا میشود و بی خبر از اینکه عرشیا کیست و این آشنایی ناگهانی  به کجا کشیده خواهد شد..؟……

 

دانلود این کتاب عاشقانه


حجم فایل : ۲٫۸۹ مگا بایت
پسورد فایل در صورت نیاز : www.98love.ir

زیبا ترین جمله های احساسی امروز



زیبا ترین جمله های احساسی امروز

زیبا ترین جمله های احساسی امروز

 

چقدر زیباست کسی را دوست بداری
نه برای نیاز..
نه از روی اجبار..
و نه از روی تنهایی..
فقط برای اینکه "ارزش دوست داشتن" دارد.

.

.

.

سلامتی همه اونایی که به عشقشون رسیدن... دل اونایی که نرسیدن نشکنها... واسه همشون دعاکنیم تا برسن..

.

.

.

مــــی گفـــــــت : پــــات وایمیــــــــسم ... حـــَــرفِ مــــــــن حــَـــرفــــــه ...
" رفــــــــــــــت ... "
هـــــــه ...!
راســــــت می گفــــــت ... حرفــــــش فقــــــط " حــــــرف " بود ...

.

.

.

اگه یکی دستتو گرفتو دلت لرزید...
زیاد عجله نکن...
یه روز با دلت کاری میکنه که دستات بلرزه...

.

.

.

چه شب ساکتی است...
انگار هیچکس در دنیا نیست. یا شاید...
"من" در دنیای کسی نیستم!!!

.

.

.

ﺑﯿـــــــــﺎ ..! ﺑﯿﺎ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺁﺩﻣﻬﺎ ﺑﮕﻮ ﺟﺰ ﻣﻦ ﻫﺮ ﮐﺲ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻋﺰﯾﺰﻡ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﺪ ﺟﺰ ﺑﻠﻪ !؟ ﭼﯿﺰﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺷﻨﯿﺪ ﺑﯿﺎ ﻭ ﺑﮕﻮ ﺟـــــــــــــــــﺎﻧﻢ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺎﻳﺖ ﺗﻨﻬﺎ !!!برای مـــــــن است

.

.

.

عشق واقعی وقتیه که دختر به سادگی چشماشو میبنده و اجازه ی

بوسیدن میده... اما پسر پیشونی دختر رو میبوسه...


جملات احساسی و عاشقانه زیبا

جملات احساسی زیبا و عاشقانه


جملات احساسی زیبا و عاشقانه


روحِ باران،

دلم را آشوب می کند!
و من هنوز قانعم!
به سجده هایِ عاشقی،
به واژه هایِ سادگی،
به تار و پودِ زندگی،
و به هر چیزِ زیبایی،
که دلم را در برابرِ دلت،
قرص نگه می دارد!

.

.

.

در اتاقی که به اندازه‌ی یک تنهاییست
دل من
که به اندازه‌ی یک عشق است
به بهانه‌های ساده‌ی خوشبختی خود می‌نگرد!

.

.

.

دل ساده
برگرد و در ازای یک حبه کشک سیاه شور
گنجشک ها را
از دور و بر شلتوک ها کیش کن
که قند شهر
دروغی بیش نبوده است

.

.

.

گفتی دوستت دارم
و من به خیابان رفتم
فضای اتاق برای پرواز کافی نبود

.

.

.


میگـــــن : چــــــــرا ؟

میــگــــم : چــــون نخــــــــواستـــــــــــ

مــــی پـــرســـن : دلــــــــیلــش ؟

میگـــــم : نــــــــــــــــمیــدونـ ــم

میگـــن چــــــــیه ؟

میــگـــم نمــــی تــــونستــــــــــــ

جـــوابــــم ســــــــــــکوت استــــــــــ

دوبـــاره چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟ چــــــــرا ؟

فـــــریـــاد مــــی کشـــــم

چـــــون از اوّلــــم دوستـــــم نداشتـــــــــــ ...

.

.

.


بـــــــــــــرو!!!!

ترســــ از هیچ چیز ندارمــــ

وقتیـــــ یقینـ دارم بیشتر از منـــ

کسی دوستت نخـــــــواهد داشت

بیشتر از منــــ کسی طاقت کمـــ محلی هایت را ندارد

بــــــــــــرو!!!!

ترس برای چه؟؟

وقتی می دانمــ یکــ روز تُف می اندازی به رویـــــ تمام آن هایی که

به خاطرشــــان من را از دستـــــ دادی.... !.

.

.

.

دنیایش را قرص هایش رنگی کرده اند ....

_ رو نوشت به همه مادربزرگ ها

.

.

.

گاهی یک جمله ی ساده مثل "خیلی خوبم ممنون"
در جواب یک احوالپرسی ساده
میتواند بزرگترین دروغ دنیا باشد.

.

.

.

امروز آرزویم را در گوش قاصدک خواندم
به باد سپردم
قبل از اینکه چون قبلی ها
خودش بر باد روند...

.

.

.


آمدنت را

سهم کدام جاده کرده ای

که رو به هر راهی می نشینم

خبری از تو ندارم ..

 

عکس های غمگین از لحظات تنهایی



پــــای رفتــه را میتــوان برگــرداند

امـــا
 

دل رفــته راهـــــرگــز


تمام تقویم های جهان شاهدند

که هرسال بی تو متولد میشوم

به این تولد مکر عادت کرده ام

اما

از بی تو بودن میترسم …


  ادامه مطلب ...

دانلود آلبوم غمگین midnight sun از vamthic



آلبوم گروه ومتیک به نام “خورشید نیمه شب”
دو موسیقی برتر غمگین از این آلبوم زیبا
ترک های 2.Avemira و 6.Innocent melody از آلبوم.
 

 
دانلود موسیقی 
 
 
 
 
 

متن و عکس عاشقانه آموزنده

برای رسیدن به آینده...
آینده یک مکان نیست که بدوید و به آن برسید ،آینده با توجه به تلاش امروز شما و به نسبتی که تلاش می کنید نصیب شما خواهد شد
 
ارزش
 
 
 
 
تو گرمم میکنی...

تو گرمم میکنی
 
ادامه مطلب ...