ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری به نام محدودیت



۵۶۰ac27bdf80ec8
 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای بنیامین بهادری به نام محدودیت




 مـتــن تـرانـه:

واسه دل بریدن از من
پی یک بهونه بودی
تو منو زدی شکستی
شبی که دیوونه بودی
خود تو دیوونه کردی
که دلم باهات نمونه
من دلم میخواست بمونم
توی اون دیوونه خونه..

 

برام سنگینه محدودیت از تو
من ِ بی جرم و محکومیت از تو
من ِ بیچاره محرومیت از تو
تویی که..
تو ذهنت ساختی یه دشمن از من
برات آسونه دل دل کندن از من
نموندن از تو و
هی موندن از من..

 ♫♫♫

تو خودت خواب بودی عشقت نمیذاشت
که من بخوابم عزیزم
این تو نبودی
عشق تو میداد عذابم

تورو می بخشم با اینکه می دونم
تو بیگناهی
اون نگاه یه اتفاق بود
اتفاق میوفته گاهی..

برام سنگینه محدودیت از تو
من ِ بی جرم و محکومیت از تو
من ِ بیچاره محرومیت از تو
تویی که..
تو ذهنت ساختی یه دشمن از من
برات آسونه دل دل کندن از من
نموندن از تو و
هی موندن از من..