ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

نوشته های عاشقانه (نفرین)





خیالت راحــتـــــــــــــ…


شکسته ها نفرین هم ب کننـــــــــــــــــد ،

گیرا نیـــــــــــــ ست…!

نفــــــــــــــــرین ،

ته دل می خواهــــــــــد

دل شکسته هم که دیــــــــگر

ســـــــــر و ته نــــــــدارد…



نوشته های عاشقانه (سیب)





طعم سیب میدهد لبهایش

و من گناه کارترین حوای زمینم

بهشت همین جاست

در آغوش تو…

با لب های ممنوعه ات…

اس ام اس های عـاشقـانــه هفته آخر تیر ماه





یه وقتـایی لازم نیست حرفی زده شه 
بین دو نفر…

همین که دستت رو آروم بگیره…..

یه فشار کوچیک بده…..

این یعنی من هستم تا آخرش…..

همین کافیه….!
.
.

.
.

شکستن دل
به شکستن استخوان دنده مى ماند
از بیرون همه چیز رو به راه است ...
اما ...
هر نفس " درد" است،که میکشى !!

ادامه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

 
ادامه مطلب ...

شعر عاشقانه وای باران باران از حمید مصدق


شعر عاشقانه وای باران باران از حمید مصدق


وای باران باران حمید مصدق
شیشه پنجره را باران شست ....از دل من اما چه کسی نقش توراخواهد شست؟
آسمان سربی رنگ من درون قفس سرد اتاقم دلتنگمی پرد مرغ نگاهم تا دور 
وای باران باران 
پر مرغان نگاهم راشست.....-در میان من وتو فاصله هاست 
گاه می اندیشم میتوانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری 
دست های تو توانایی آن را دارد که مرا 
زندگانی بخشد
چشم های تو به من آرامش می بخشد ...
وتو چون مصرع شعری زیبا سطر برجسته ای از زندگی من هستی
دفتر عمر مرا 
با وجود تو شکوهی دیگر 
رونقی دیگر هست 
می توانی تو به من زندگانی بخشی 
یا بگیری از من آن چه را می بخشی.........
گاه می اندیشم 
خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟
آن زمان که خبرمرگ مرا از کسی می شنوی
روی تو را کاشکی می دیدم
شانه بالا زدنت را-بی قید-
وتکان دادن دستت که -مهم نیست زیاد-
وتکان دادن سر را که-عجیب!عاقبت مرد؟
-افسوس
-کاشکی می دیدم!
من به خود می گویم :
"چه کسی باور کرد جنگل جان مرا آتش عشق تو خاکستر کرد؟.....
....با من اکنون چه نشستن ها خاموشی ها
با تو اکنون چه فراموشی ها 
چه کسی می خواهد من وتو ما نشویم 
خانه اش ویران باد"
(حمید مصدق)
 

نوشته های عاشقانه (من یاد تو میکنم ....آنها دلشان پر می کشد !)

من یاد "تو" میکنم ....آنها دلشان پر می کشد !
 
من یاد تو میکنم ....آنها دلشان پر می کشد !

درست همانجا که خیال تو سنگینی میکند !!...
.
.
.
دقت کن برگهای تقویم را از کجا می کَنی و مرا در صفحات باقی مانده -تنها- میگذاری ...
 
دقت کن از کجا میروی ... نیایم دنبالت ... رد پاهایت را نگاه کن ... نمانند !!
 
تیتر روزنامه های فردا بی خیالی و سر به هوایی من است و دل ِ سنگ ِ تو !
این روزها مونولوگ می نویسم ! نمیدانم چرا بیشتر به کارم می آید ... و آرزوهایی که نیامده در دست باد تو را فریاد می زنند ! چقدر بی آبرویند ! من یاد تو میکنم .... آنها دلشان پر می کشد !
 
میگذارم اسمش را همذات پنداری با نویسنده ... نویسنده کسی است که حرفهای تو را میگوید ، درست زمانی که قدرت بیانش را نداری ... درست زمانی که یک دنیا واژه روی حلقت سنگینی می کند و تا بالا نیاوریشان و پشت سر هم ردیفشان نکنی ، دست از سر کچلت برمیدارند ...
و فقط مینویسی به امیدی که -او- بخواند ، تو مینویسی -او- بخواند ، -او-های دیگران میخوانند و تا تهش را می بلعند ... اما -او-ی اصلی ِ تو اصلا نمی خواند ...
 
بعد بغض میکنی ... میخواهی جرشان بدهی برگهای تقویم و کاغذهایی که از قلمت سیاهند ... کاغذهایی که تکثیر شده ... هرچقدر هم نابود کنی ، باز هست ...
 
-او- بالاخره میخواند ، اما نه منظور ترا می فهمد ، نه می فهمد -او-ی نویسنده ی متن بوده ! ...
 
این -او-ها کجای روزگار جا مانده اند ؟!
 

عکس های تنهایی و غمگین جدید


عکس های تنهایی و غمگین جدید

 


دفتری بود که گاهی من و تو می نوشتیم در آن از غم و شادی و رویاهامان از گلایه هایی که ز دنیا داشتیم
من نوشتم از تو:
که اگر با تو قرارم باشد تا ابد خواب به چشم من بی خواب نخواهد آمد که اگر دل به دلم بسپاری و اگر همسفر من گردی من تو را خواهم برد تا فراسوی خیال تا بدانجا که تو باشی و من و عشق و خدا!!!
تو نوشتی از من:
من که تنها بودم با تو شاعر گشتمبا تو گریه کردم با تو خندیدم و رفتم تا عشق
نازنیم ای یار من نوشتم هر بار با تو خوشبخترین انسانم…
ولی افسوس
مدتی هست که دیگر نه قلم دست تو مانده است و نه من

 
ادامه مطلب ...

دانلود بهترین موسیقی های آرامش بخش با صدای طبیعت


دانلود بهترین موسیقی های آرامش بخش با صدای طبیعت


سه آهنگ برگزیده آرامش بخش ویژه که با سازی های پیانو،ویولن و فلوت ساخته شده است و در این موسیقی های آرامش آور از صدای های طبیعی مثل صدای شر شر آب و.. استفاده شده که بر گیرایی موسیقی می افزاید.

:DOWNLOAD relax music

موسیقی آرامش بخش 2 حجم: 6/47 MB

موسیقی آرامش بخش 3 حجم: 4 MB

موسیقی آرامش بخش 1  حجم: 7/61 MB

 

متن های زیبا و دلنشین عاشقانه به همراه عکس


متن های زیبا و دلنشین عاشقانه به همراه عکس
متن های زیبا و دلنشین عاشقانه به همراه عکس

نقاش نیستم.....اما میدانم
        .... تماااااااام لحظه های بی تو بودن را......
درد..خواهم کشید...


 
ادامه مطلب ...

نوشته های عاشقانه (تو کیستی؟)




تو کیستی؟
                        هان؟
                             یادم آمد...
                                             ...
  تو همانی که روزی با پاهایت آمدی
   و نماندی و رفتی!!!
                                              و من...
                                                    من همانم
                                 که روزی با دلم آمدم و ماندم و ماندم ...

دانلود کلیپ عاشقانه و بسیار زیبا



یک کلیپ زیبا و عاشقانه 

کلیپی بسیار زیبا از آهنگ عاشقانه محمد علی زاده  به نام "دل بی تو غم زده"

با حجم کم برای موبایل 

توصیه میکنم حتما دانلود کنید.

ساحته شده توسط دوست عزیزمان mazb

دانلود با لینک مستقیم برای موبایل


اس ام اس های عاشقانه و سنگین



میشه پروانه بود و به هر گلی نشست
اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست . . .
 
چــه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود 
انتظــارت را میـکشـــــد چــه شیرین اســـــت 
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :
" کجایـی نگران شدم 
 
اس ام اس های عاشقانه بیشتر در ادامه مطلب...
 
باور کن تا اخر "خط " می رفتم اگر
سر راهم " نقطه "نمی گذاشتی...!!
 
 
ادامه مطلب ...

شعر های عاشقانه (مملکت عاشقان)


رسیده ام به خدایی که اقتباسی نیست
شریعتی که در آن حکم‌ها قیاسی نیست

خدا کسی است که باید به دیدنش برویم
خدا کسی که از آن سخت می‌هراسی نیست

به عیب پوشی و بخشایش خدا سوگند
خطا نکردن ما غیر ناسپاسی نیست

به فکر هیچ کسی جز خودت مباش ای دل !
که خودشناسی تو جز خدا شناسی نیست

دل از سیاست اهل ریا بکن ، خود باش
هوای مملکت عاشقان سیاسی نیست

فاضل نظری


شعر های عاشقانه (آراز)


دختری خوابیده در مهتاب،

چون گل نیلوفری بر آب.

خواب می بیند...

خواب می بیند که بیمارست دلدارش.

وین سیه رویا ، شکیب از چشم بیمارش باز می چیند. 


می نشیند خسته دل در دامن مهتاب
:

چون شکسته بادبان زورقی بر آب.

می کند اندیشه با خود:

از چه رو کوشیدم به آزارش؟

وز پشیمانی ، سرشکی گرم

می درخشد در نگاه چشم بیدارش. 


روز دیگر،

باز چون دلداده می ماند به راه او،

روی می تابد ز دیدارش ،

می گریزد از نگاه او .

باز می کوشد به آزارش ...


هوشنگ ابتهاج



دانلود انیمیشن Despicable Me 2 2013 در حجمهای مختلف



despicable-me-21.jpg

فرمت :MP4
نمونه کیفیت:دارد
حجم: ۷۵۰ مگابایت
محصول:امریکا
امتیاز:۶.۱/۱۰
زبان:انگلیسی
ژانر: انمیشین – کمدی
زیر نویس به زودی …

خلاصه داستان :در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

UploadBoy | ExpresLech | Hipfile | Screen Shot |

نسخه کم حجم

UploadBoy | ExpresLech | Hipfile

نوشته های عاشقانه (بیــ♥ـــخیال)




همــــیشـه دقــیقآ وقـــــتی پـُر از حـــرفی

وقتـــی بغــــض میکـــُنی

وقتـــی دآغونــــی

وقــــتی دلــِت شکــــستـ ه

دقیقــــا همیـــن وقـــــتآ

انقــــدر حـ ـرف دآری کـــه فقــط میتونــی بگـ ـی :

"بیخـــیال"