ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دانلود نرم افزار حمل و اجرای برنامه هادر فلش مموریportableapps

Portable Software

چه ابزاری می تواند قابل حمل تر از یک لپ تاپ، تبلت و یا تلفن همراه باشد؟ یک حافظه فلش. اگر شما می خواهید دسترسی آسان به برنامه های کاربردی مانند فایرفاکس، مرورگر وب و غیره داشته باشید و تمایل ندارید نرم افزارها را برروی کامپیوتر نصب کنید یعنی تنها با اجرای یک فایل، کل برنامه مورد نظر شما اجرا شود، تنها وسایلی که نیاز دارید یک فلش مموری و یک دستگاه رایانه می باشد.


دانلود و آموزش در ادامه...

ادامه مطلب ...

نسل های رایانه ای

 مقدمه

  در تاریخ تحول رایانه ها اغلب به نسل های مختلف"وسایل محاسبه گر" اشاره شده است. هر نسل رایانه ی در اثر یک تحول اساسی فناوری بوده است که این تحول ها بیانگر تغییرات اساسی در عملکرد رایانه ها است و نتیجه آن ایجاد وسایل کوچکتر ، ارزان تر،پرقدرت تر و باکارآیی و اطمینان بیشتراست.
  درباره ی هریک ازنسل هاو توسعةوسایلی که امروزه ما استفاده می کنیم؛ مطالبی می خوانیم.

ادامه مطلب ...

پیشینه سخت‌افزار رایانه


پیشینه سخت‌افزار رایانه

 

رایانه یکی از دو چیز برجسته‌ای است که بشر در سدهٔ بیستم اختراع کرد. دستگاهی که بلز پاسکال در سال ۱۶۴۲ ساخت، اولین تلاش در راه ساخت دستگاه‌های محاسب خودکار بود. تا کنون پنج نسل از رایانه‌ها ساخته و عرضه شدند.کامپیوترهای الکترونیکی و کامپیوترهای مکانیکی اولیه به این خاطر نام گرفتند که کارهایی را که قبلا انسان‌های کامپوتر اختصاص داشت انجام می‌دادند .کامپیوتر اصالتا یک عنوان شغلی بود و به کسانی گفته می‌شد که کارشان این بود که محاسبات برای چیزهایی مانند فهرست‌های کشتیرانی و جداول جزر و مد و موقعیت‌های نجومی نیاز بودند.تصور کنید که شما ساعتی پس از ساعتی و روزی پس از روزی هیچ کاری جز محاسبه کردن‌های بی شمار را انجام نمی‌دادید . و حتی در بهترین روز هایتان شما نمی‌توانستید جواب‌ها را خیلی تند ارائه دهید . بنا براین مخترعین صدها سال به جستجو پرداختند تا راهی برای مکانیزه شدن پیدا کنند . به این معنی که دستگاهی اختراع کنند تا این کار را انجام دهد .به دنبال انسان‌های کامپیوتر نوعی کامپیوتر عملگر آمد .

ادامه مطلب ...

ادعای یک کارشناس درمورد گرمای آیپد جدید

از زمانیکه آیپد جدید وارد بازار شده است، اینترنت پر شده از تاخت و تازها به آیپد جدید در مورد نگرانی از مشکل گرم شدن. شکایات مصرف کننده ها باعث شد تا آزمایشاتی برروی آن انجام شود و نشان دهد که آیپد جدید در هنگام بازی نسبت به مدل قبلی ۱۲ درجه گرمتر می شود. البته همانطور که می دانید نماینده شرکت اپل در این زمینه اعلام کرد که همه این مسائل طبیعی است.

new ipad heat1 ادعای یک کارشناس در مورد گرمای آیپد جدید

ادامه مطلب ...

جدیدترین ابررایانه با کارآمدی ۱٫۲۵ پتافلاپ

    ابررایانه جدیدی توسط شرکت سازنده سرور و خدمات فرانسوی Bull برای سازمان انرژی اتمی فرانسه ساخته شده که انتظار می‌رود تا پایان سال جاری میلادی به کارآمدی 1.25 پتافلاپس برسد.

ادامه مطلب ...

نبرد بهترین تبلتها: آیپد 3 و ترانسفورمر پریم TF700T

ASUS Transformer Prime 700t VS iPad 3 نبرد بهترین ها: آیپد 3 و ترانسفورمر پریم TF700T


تبلت اندرویدی ترانسفورمر پریم TF700T شرکت ایسوس و آیپد ۳ شرکت اپل از جمله محصولاتی قدرتمند هستند که در آینده قرار است معرفی و به بازار عرضه شوند . وبسایت android authority که یکی از وبسایت های معروف و مهم در زمینه اخبار و مطالب مربوط به تبلت هاست (مخصوصا تبلت های اندرویدی) ،به تازگی مقایسه ای بین این دو تبلت انجام داده است که در ادامه ما ترجمه این مقایسه را در اختیارتان قرار می دهیم .

ادامه مطلب ...

جان مک کارتی، پدر هوش مصنوعی درگذشت

   جان مک کارتی، مخترع زبان برنامه نویسی LISP مردی که اصطلاح “هوش مصنوعی” ابداع کرد، در سن ۸۴ سالگی درگذشت.
به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام  و به نقل از گویا آی تی ، جان مک کارتی در سال ۱۹۲۷ متولد شد، دکترای تخصصی او در رشته ریاضیات بود. وی در سال ۱۹۵۶ نه تنها عبارتی جدید را به واژه نامه عمومی افزود، بلکه بنیانگذار عصری کاملا جدید از تحقیقات در زمینه علوم رایانه ای شد. وی در سالهای بعدی موفق به ابداع زبان Lisp، یکی از تاثیرگذارترین زبانهای برنامه نویسی رایانه ای در جهان شد و در توسعه سیستمهای اشتراک گذاری زمان نقشی کلیدی ایفا کرد، سیستمی که بدون آن اینترنت مدرن به وجود نمی آمد.

ادامه مطلب ...

پر سرعت‌ترین ابررایانه جهان ساخته شد!


     ژاپنی‌ها سریع‌ترین ابررایانه جهان را معرفی کردند.

به گزارش برنا، شرکت ژاپنی فوجیتسو ابررایانه‌ای با نام کی (K computer) طراحی کرده‌اند که از نظر سرعت و توان محاسباتی به عنوان سریع‌ترین ابررایانه حال حاضر جهان شناخته شده‌است.

بر اساس گزارش سی نت، رایانه "کی" (K computer) قادر است در هر ثانیه 8 کوآدریلیون محاسبه انجام دهد. عدد کوآدریلیون برابر با عدد 1 با 15 صفر به توان 2 است. این در حالی است که پیش از این سریع‌ترین رایانه توسط چینی‌ها و با توان محاسباتی 2.6 کوآدریلیون در هر ثانیه، در نوامبر سال گذشته میلادی معرفی شده بود.

رایانه "کی" از 8 هزار پردازنده 8 هسته‌ای تشکیل شده‌است. آخرین باری که ژاپنی‌ها مقام سریع‌ترین ابررایانه دنیا را از آن خود کردند به سال 2004 میلادی باز می‌گردد.

دانلود نرم افزار فوق العاده تبدیل تصاویر سیاه وسفید به رنگی


      دیگر نگران عکسهای سیاه وسفید قدیمی خود نباشید! فقط کافیست نرم افزار زیر را دانلود کنید و تمام عکسهای سیاه و سفید خود را زنده کنید.


جهت دانلود کلیک کنید(لینک مستقیم)