ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

حضور عاشقی

حضور عاشقی
حضور عاشقی
 
اگر چه فاصله ما روی این زمین تا اسمان است اما فاصله قلبهامان فقط به اندازه یک تار مو است 
بیا این تار مو را یکبار تا همیشه پاره کنیم
تا دیگر بهانه ای برای این تنهایی مرگبار نماند 
بیا و عشق را یکبار دیگر برایم معنی کن
بیا و بگو که مال منی تا دیگرون برای اغوش یخ زده ات نقشه نکشند
بیا و بگو که عاشقم شدی
بیا و زندگی سردم را گرم گرم کن با قلب پر مهرت ...
نگو که عاشقم هستی 
اما همیشه دوستم بدار تا من شیرینی عشق را در ژرفای قلبم حس کنم
اره دل به دل راه داره ..
شاید خدا خواست عاشقم بمانی 
اگر چه بی من و بی تو"...
شاید باز دلم اغوش گرمت را باور کرد 
و چقدر این عشق سرشار است از یک دنیا امید ..
امید به یک عشق تازه...
اگر باشی...
در قلبم تا ابد دوستت دارم..و...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد