ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

متن غمگین: واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من


واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من
واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من
 
اره بهم قول داده بودی جبرانش کنی منم باور کردم مثل اون روزی که بهم قول دادی باورم کنی
 اما نمیدونم چی شد یادت رفت
حالا برای من تو این شبا به جز یه تصویر زنده از همه ی خاطره های تلخو شیرینی که چنگ میزنه به وجود عاشقم
چیزی نمونده اما هنوزم دوستت دارم
هر چند از زندگیم بیرونت کردم ولی هنوزم به یادت آهنگ ستاره رو گوش میدم تا شاید امید از دست رفتمو یادم بیاره
اونوقت اروم اروم اخم چشمامو با ابر اسمون هم خونه کنم
اونوقت بارون میاد و منو دوباره یاد تو میندازه
وقتی زیر بارون منو یادت رفت که منتظرم منم اروم اروم اخم چشمامو با ابر اسمون هم خونه کردم  
 
  واسه همیشه خداحافظ اخم چشمای من
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد