ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

✔من میتونم!؟♥


سلام


خوبین؟♥


قرار امروزم کنسل شد؟!✔


موند برا فردا...


امروز رفتم همینجایی که قراره مستقر بشم...


اونطور که مسئول کشیک می گفت مثل اینکه من فردا تو اتاق عملیات میمونم و تلفنا و بی سیمارو کنترل می کنم...


شایدم منو ببرن گشتو یکی دیگه بیسیم چی بشه...


یکمی کارای هلال احمر با برنامه نیست..


به هر حال من تمام سعیمو می کنم از پس این کارا بر بیام..


این قدرتو تو خودم میبینم که دیگه نمی ترسم...


من به خودم اطمینان دارم..


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


...............................................................................................................................................



تو ی کتابی خوندم که این جملاتی که تو بالا نوشتم باعث میشه اعتماد به نفس آدم بیشتر بشه...


و الا نمی خواستم از خودم تعریف کنم...


موفق باشین..................


♥♥

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد