ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

آهنگ چقد برام خوبه برای مخاطب خاص...


چقدر برام خوبه نوازش دستات

وقتی دوست دارم میشینه رو لبهات

چقدر برام خوبه تنهام نمیزاری
بیشتر از خودم حتی معلومه دوسم داری
چقدر برام خوبه فقط تو رو دارم

منم تو رو هیچوقت تنها نمیزارم

چقدر برام خوبه آرامش چشمات

تسکین دردامه لبخند رو لبهات

وقتی که افسرده ام از تموم این دنیا

هوامو داری ای قشنگ تر از رویا
چقدر برام خوبه شنیدن حرفات
وقتی دوست دارم میشینه رو لبهات

احتیاج دوست داشتن چه حس زیبایی
چقدر برام خوبه این عشق رویاییچقدر برام خوبه عشقی که به من دادی
خوشحالم از اینکه کنارم ایستادی

فکر بی تو سر کردن جونمو میگیره

جداشیم از هم عشق،تو دنیا میمیره 
چقدر برام خوبه....


دانلود
......

متن ترانه آهنگ چقدر برام خوبه از محسن یاحقی+دانلود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد