ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

نوشته های عشاقانه و غمگین ( دلم این روزها ماتم گرفته )



عزادارم ، دلم این روزها ماتم گرفته... مجبور شدم دلش را بشکنم

چون نمی توانستم فراموشش کنم

چون دلبسته اش شدم

چون از عشق او لبریز شدم

بیا دوباره دستم را بگیر 

می دانم اشتباه کردم 

قول می دهم حتی اگر فراموشم کنی فراموشت نکنم

اری من دیوانه ام اما تو "...با سکوتت دیوانه ترم نکن 

من گفتم با من حرف نزن نگفتم اصلا حرف نزن دلم برایت تنگ شده بیا و باز هم خوبی کن قول می دهم تکرار نشه ...


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد