ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

قبولی....

سلام 


نمیدونم چیشد آخرین رشته ای که تو لیست انتخاب رشته کنکور زده بودم قبول شدم.


آخه نه رتبم انقد بالا بود  و نه حتی این دانشگاه برای مصاحبه دعوتم کرده بود.


خلاصه رشته کارشناسی چندرسانه ای دانشگاه هنر اسلامی تبریز (روزانه) قبول شدم.


بهتون بگم که این رشته مخصوص دانش آموزانیه که دیپلم ریاضی دارن و تو کل کشور فقط تو این دانشگاه موجوده./


درسته قبول شدم ولی...


ولی باید خونه و شهر خودمو ترک کنم.


من ارومیه زندگی می کردم.


باید برم تبریز به دور از خانواده و ....


راستی من خودم متولد تبریزم.


میشه گفت تموم فامیلای مامانم تو تبریزن (6 تا داییم و 5 تا خالم + سایر بستگان)


از این به بعد شاید ماهی یکبار هم نتونم بیام و چیزی آپ کنم.(البته به طور موقت، تا وقی که دسترسی به اینترنت داشته باشم)


ممنونم از همه اونایی که میان وبمو نظر میدن.


به امید دیدار مجدد.


بای




پی نوشت :


سه شنبه 26 شهریور که برای ثبتنام رفته بودم دانشگاهو از نزدیک دیدم.


محیط دانشگاه خیلی دیدنی و با صفاست.


یه ساختمون قدیمیه (فک کنم دویست سیصد سال قبل ساختنش) که خیلی زیبا و جذاب معماریش طراحی و  ساخته شده....


ان شا الله تو فرصت های بعدی چنتا عکس از محیط و ساختمان کلاس ها براتون بزارم.


لینک دانشگاه: http://www.tabriziau.ac.ir


همینجا اعتراف میکنم که قبولی من تو این رشته و دانشگاه خواست خدا بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد