ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دلم تنگ شده،او دیگر خیال بازگشتن ندارد



دلم تنگ شده

برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان.
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم.
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند
و خـیـلـی دیـــرشناختمشان !
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش.
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم.
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!



مـردمـاטּ حـسـود !

چـرا سـاڪـت ایـسـتـاده ایـد ؟
بـرویـد بـہ ڪـارهـایـتـاטּ بـرسـیـد !
نـگـراטּ نـبـاشـیـد !
او دیـگـر خـیـال بـازگـشـتـטּ نـدارد . .

گاهی بعضی ها رو ؛

خیلی راحت میبخشی !

چون دوس داری ،

بازم تو زندگیت باشن ...
 

شعرهایم را میخوانی…
و میگویی روان پریش شده ام !
پیچیده است … قبول!
اما من فقط چشمهای تو را مینویسم !
تو ساده تر نگاه کن…..
 

SAD AND ALONE!

نشد ادامه بدم این پست رو.




 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد