ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

جوک جدید و باحال


من وقتی به دنیا اومدم باهوش بودم ، ولی … درس و مدرسه خرابم کرد…:)

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

دنــــیا شامل بعضــــــــــی ها نمیشه بعضی ها خودشون یه دنیـــــان !مـــثـــل من…!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

دقت کردین اگه پشکل توغذا باشه خیلى کمتر چندش آوره, تا اینکه مو باشه؟ فکرکن!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه بار مثل ادم رفتیم جام جهانی حالا اینقدر تظاهرات میکنن برزیلیا که اونم لغو میشه! :|

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+


 

 


ﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﻓﺎﺯﯾﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻣﺎﻩ ﻣﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻨﻪ ؟

ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻗﺒﻞ ﺑﻪ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﻧﺸﺴﺘﻦ ﺗﺠﺰﯾﻪ ﺗﺤﻠﯿﻞ ﮐﺮﺩﻥ

ﮐﺪﻭﻡ ﻣﺎﻩ ﺁﺩﻣﺎﺵ ﺑﻬﺘﺮﻥ |:

ﺣﺎﻻ ﺧﻮﺑﻪ ﮐﻪ ﻣﺘﻮﻟﺪ”خرداد” ﻧﯿﺴﺘﯿﻦ,ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﮐﯽ

ﻣﯿﺘﻮﻧﺴﺖ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻨﻪ !!

ﻭﺍﻻ ..

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه بار جوگیر شدم یه پیرمرد کور رو به زور از خیابون رد کردم، دیدم یه چیزایی می گفتا شلوغ بود توجه نکردم. اون ور خیابون با عصا منو زد و گفت :احمق، من اونجا منتظر پسرم بودم!!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

“ﻣﻤﻠﮑﺖ ﺑﻪ ﺣﻤﺎﻟﻢ ﻧﯿﺎﺯ ﺩﺍﺭﻩ” ﭼﯿﺴﺖ؟

ﺭﻭﺣﯿﻪ ﺩﻫﯽ ﯾﮏ ﭘﺪﺭ ﺑﻪ ﻓﺮﺯﻧﺪﺵ ﺑﻌﺪﺍﺯ ﻗﺒﻮﻝ ﻧﺸﺪﻥ ﺩﺭ ﮐﻨﮑﻮﺭ!!

:|

کنکوریای سایت دعا میکنم واستون ;)

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

مامانم صبح زود اومده تو اتاقم میگه آفرین چه زود بیدار شدی

بعد رو میکنه به بابام میگه حالا هی بگو اینترنت بده ببین چه سحرخیز شده…

خبر ندارن که از دیشب تا حالا تو اینترنت بودم!!

اصن نخوابیدم

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

رفتم از عابر بانک پول بگیرم میگه:

درحال حاضر دستگاه حاضر به ارائه سرویس نمیباشد.

بعد مینویسه: ایا درخواست دیگری دارید؟

آره داداش سلام مارو هم به مسئول بانک برسون…والا

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

دختر همسایمون زنگ خونمون زده رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید میگه :سلام، خونه اید؟؟!؟: |

گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم. بعد از صدای بوق پیام خودتان را بگذارید!!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

رفتم بانک به کارمنده میگم ببخشید شما صندوقدار هستین؟

گفت پ نه پ؛هاچ بکم

اصن اشک تو چشام جمع شد:)

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

آیا به راستــــی ‌زمان آن فرا نرسیده است که به گرفتن عکسهایی که در آنها عینک آفتابی در منزل زده اید خاتمه بدهید ؟

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

میخواستم با مامانم شوخی کنم زنگ زدم بهش گفتم :

مژده بده، اینجا الآن فیلمبرداریه، تو طرح هزاران لبخند همراه اول ۲۲میلیون تومن برنده شدم!

برگشت گفت من اگه شانس داشتم کره خری مثل تو نصیبم نمیشد!

من : |

همراه اول : |

همراه دوم : |

ایرانسل: ))))

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

پسر همسایه رفته مکبر نماز جماعت شده کلمه رکوع رو یادش رفته بود

گفته اللــــــــــــه اکبــــــــــــر (چند ثانیه مکث) دولا شوید!!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

میگن تو جهنم ترتیب روزا اینجوریه:

شنبه

عصر جمعه

عصر جمعه

عصر سیزده بدر

۳۱ شهریور

عصر جمعه

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

امروز پلیس به دوستم میگه : گواهینامه داری ؟ دوستم میگه : بزار داشبوردو ببینم شانس بیاری که داشته باشم ،

کارت راه بیفته

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

موقع امتحان ها که میشه یه سوالی بد جوری ذهنمو به خودش مشغول میکنه.

میخوام بدونم من در طول سال تحصیلی دقیقا چه غلطی میکردم؟

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

پسر داییم هنوز پوشک پاشه

تازه حرف زدن یاد گرفته.

بهش میگم ای جانم پوشک داری خوشمل پسر؟

میگه پ نه پ دستشویی فرنگی پام کردم،اگه کار داری بهت قرض بدم..

تا غروبش نگاش نکردم.میترسیدم بهم تیکه بندازه

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه روز میخاستم به استادم آدرس ایمیلم رو بدم

گفتم تبسم آدرنالین خیالی،

گفت چی؟؟

دوباره با اعتماد به نفس و غرور گفتم آدرنالین دیگه!

بعد وقتی گفت لطفا اسپلش کن!!!

تازه فهمیدم چه گندی زدم!

دیگه روم نشد بگم استاد منظورم آندرلاین بوده

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

سوار تاکسی بودم

تو تاکسی زنه بچشو بغل کرده بود…

بچش هی ونگ میزد خواست ساکتش کنه به من اشاره کرد گفت…

نی نی و نیگا…

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

کیلوبات کیلوبات جمع گردد ، وانگهی گیگ شود

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

شمام وقتی از خواب بیدار می شید

چند دقیقه تو جاتون میمونین تا لود شین ایا؟

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه مثال جدید هست که میگه:

حق به پولدار، شانسدار، پارتی دار،گردن کلفت دار می رسه

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه شبم با مامانم اینا قهر کردم گفتم من دیگه تو این خونه نمی مونم،می رم طبقه پایین(الان فهمیدین خونمون دو طبقس!!!!!!)هر چی گفتن نرو ،می ترسی تنهایی،گفتم :هههههه

هیچی دیگه رفتم خابیدم نصفه شبی تو خابو بیداری یه دفه یکی گف ماماااااااان،گفتم :جانمممم عزیزمممم گفت:هیچی…..

صب پاشدم هر چی دنبال بچممم گشتممم پیداش نکردم خیلی اصابم خورد شد ، یه دفه یادم اومد ااااااااااااااا من که بچه ندارمممم!اونجا بود که به روح اعتقاد پیدا کردمممم!!!!!!

از فردا شبشم عین بچه آدم گرفتم کپیدم سرجام!!!!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

ما نسلی هستیم که بچه که بودیم،

رویه لواشکو کامل میلیسیدیم تا اگه کسی بهمون گفت به منم بده،بهش بگیم دهنیه

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یکی از سرگرمی های مورد علاقم اینه که یه کوچولو رو بغلش میکنم و دور خودم میچرخم

تا سرش گیج بره،بعد میذارمش رو زمین تا راه بره

بعدم میشینم نگاه میکنم که چطور هی میخوره به در و دیوار

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

فک کنم یکی از فانتزیای مامانم این باشه:

صبح که در اتاقمو باز می کنه ببینه دیشب که داشتم درس می خوندم رو کتابم خوابم برده!

به نظر من که توقع زیادی داره!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

ما یه چیزی از فریزر در اوردیم یخش باز شه … تا الان که معلوم نیست چیه !!!

ایشالا که خیره :/

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یه ضرب المثل مادرونه هس که می گه:

این همه پول دادی یه بار هم تنت نکردی

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

موندم چرا “خــردل” اسم سُــس باشه ؛ ولی “بزدل” یه نـوع تـوهین باشه ؟

بین بـُـز و خر هم تبعیض عاخــه …؟!

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

یکی از دشواریهای زمان بچگیمم این بوده که نمیدونستم خوشگل درسته یا خوشکل :دی

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

شما دخترا خجالت نمیکشید؟!

کلی ظرف هست که باید بشورید اونوخت نشستید اینجا؟

+-+-+-+-/*\-+-+-+-+

حسی که برای زنگ ورزش به خصوص تو دبستان داشتم،

حتی برم لالیگا ام به دست نمیاد!

اصن شب قبلش خوابم نمیبرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد