ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

لطیفه ها و متن های کوتاه خنده دار مجموعه جک ها و طنز های کوتاه خنده دار و باحال


برای دیدن ادامه عکسها و دانلود روی این عکس کلیک کنید


لطیفه ها و متن های کوتاه خنده دار

 مجموعه جک ها و طنز های کوتاه خنده دار و باحال


 

 

ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻋﺠﺐ ﺑﺎﺩﯼ ﻣﯿﺎﺩ ، ﻫﻮﺍ ﺧﯿﻠﯽ ﺧﻨﮏ ﺷﺪﻩ ! ﻣﻘﺪﻣﻪ ﭼﯿﻨﯽ ﭘﺪﺭﻫﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﮐﺮﺩﻥ ﮐﻮﻟﺮ !!!

.


ﺧﺪاﯾﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﯾﻪ روز ﯾﻪ ﮐﯿﺒﻮردی اﺧﺘﺮاع ﺑﺸﻪ ﮐﻪ ﺧﻮدش ﺑﻔﻬﻤﻪ ﮐﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﻓﺎرﺳﯽ ﺗﺎﯾﭗ ﮐﻨﻪ ﮐﯽ اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ؟

ﺣﺮوم ﺷﺪ ﻧﺴﻠﻤﻮن از ﺑﺲ ﺑﻪ ﺟﺎی ﮔﻮﮔﻞ زدﯾﻢ ﻟﺨﺨﻠﻤﺚ

.


یارو تا پارسال منو میدید،می پرسید : کارت اینترنت کجای کامپیوتر میخوره ؟! حالا منو دیده میگه فیس هم خز شد رفت

.


 

تو صف نون بودم دیدم۲ تا پسر هفت هشت ساله سر نوبت با هم بحث میکردن ..

اولى : برو بابا !

دومى : به من نگو بابا به من بگو عمو ، به من که میگى بابا من نسبت به تو احساس مسئولیت پیدا میکنم!!

اصن یـه وضیه :))

 

q0la8fmnelnm2ebgx3km.jpg

 

حوا بایک سیب ازعرش به فرش رسید ونیوتن بایک سیب ازفرش به عرش رسیدماکه دوسیب میکشیم چرابه جایی نمیرسیم؟

.


فرق سرت می دونی کجاست ؟ دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا !

.


الان تو اخبار میگه ۳۴۰۰۰ نفر تو امریکا خودشون نمیدونن ایدز دارن :| یارو خودش نمیدونه تو از کجا میدونی؟ :|

.

اعتراف میکنم زمان مدرسه دبیرم بهم گفت:

از کلاس برو بیرون، تو با کارات به ساحت مقدس کلاس توهین میکنی.

منم هرهرهر خندیدم و با اعتماد به نفس گفتم:

شما انقدر بی سوادی به ساعت میگی ساحت :دی

.

داداش دوستم رفته مسافرت ماشینش و یه هفته داده دست دوستم باشه

اونوقت داداش من وقتی می ره بیرون شلوارکش و قایم می کنه که نکنه من بپوشمش!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد