ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92


پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92


قلب من موقع اهدا به تــــو ایراد نداشت
مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را
 
دلم
پُر است
پُر پُر پُر
آنقدر که گاهی
اضافه اش از چشمانم میچکد!
 
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92 در ادامه مطلب...

  

دنیا همه هیچ واهل دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ برهیچ مپیچ دانی که پس ازعمر چه ماند باقی؟ مهراست محبت است وباقی همه هیچ...
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
مهم نیست که چطور فکر میکنی
مهم این است که مقصود تو
مقصود من و مقصود همه ی انسان هاست
”خدا ” این مقصود دوست داشتنی . . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
همه ما تو زندگی دنبال شادی هستیم هیچکس دلش نمیخواد
زجر بکشه و سختی ببینه ………….
ولی یادمون باشه هیچ رنگین کمونی بدون باریدن بارون بوجود
نمیاد ..
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
تو هدیه ی زیبای خدایی، ای صبر!
با هر دل خسته آشنایی،ای صبر!
 گفتند همانکه غم دهد صبر دهد
غم  آمده! پس تو کی میایی ای صبر؟!
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
خارپشتی شده‌ام … که ؛
تیغ‌‌ هایش … دنیای امنی برایش ساخته …
اما ؛ حسرت نوازشی عاشقانه …
تا ابد ؛ بر دلش مانده است..!!!
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
گاه یک حرف
یک زمستان آدم را گرم نگه میدارد و
گاه یک حرف
یک عمر آدم را سرد میکند . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
قله ی قـــاف که سهـــل است،
من قـــله ی کــاف و لام و مــیم و نــــون و واو
را هم بخـاطرت فـــــتح می کنم ...
اما تو
با تمـــام مــــردانه گی ات،
مـــرد باش !
اگر سـراغ نگاهت را گرفتنــــد
بگــو که واگــذار شده ...
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
می آیی . . .
عاشق می کنی . . .
محو میشوی . . .
تا فراموشت می کنم ، دوباره می آیی . . .
تازه می کنی خاطراتت را . . .
محو میشوی . . . .
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
قبله ی من نگاه تو/چشمهای من برای تو
جون من فدای تو/میگم که دوست دارم
هر نفسم به یاد تو
پیامک جدید و عاشقانه تیر ماه 92
میخوام که عاشقت بشم /گل شقایقت بشم
دلم واست تنگ شده بود /گفتم مزاحمت بشم
 
 
قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله
من و تو ماهی و آبیم که جداییمون محاله...!
 
 
به سلامتیه همه اونایی که
اگه قلبشونو میدن به کسی
دیگه پسش نمیگیرن...
 
 
آنقدر با تنهایی انس گرفتم که دیگر زبانش را می فهمم !
 و فهمیدم…
تنهایی هم می تواند عشق خوبی باشد به شرط اینکه
 درکش کنم
 
روزای سخت که تموم شد میرم میزنم رو شونه ی خدا و میگم: 
جنبه رو حال کردی...؟؟؟!!!
 
وقتی اورجینال بدنیا اومدی ... حیفه کپی از دنیا بری...خودت باش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد