ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

اس ام اس های زیبای و پرمعنای عاشقانه تیر 92



اس ام اس جدید تیر ماه


اس ام اس های زیبای و پرمعنای عاشقانه تیر 92

زمان ...
می گـــــذرد ...
چه کنم با دلــــی ...
که از تو ...
توان گذشتنش ...
نیست ...
 
 
آدم خوب قصه های من
دلتنگت شده ام...
میدانی چقدر؟
خدا را تصور کن...

 
نامردی را همان بچگی
معلم یادمان داد
وقتی که گفت
جای خالی را پر کنید..

اس ام اس تیر 92

میتوانم دنیارایک دستی فتح کنم
به شرطی که دست دیگرم راتوگرفته باشی.....

اس ام اس تیر 92

زغم کسی اسیرم که ز من خبرندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد

اس ام اس تیر 92

بــــــرایم ،
از بازار ...
یک بغــــض خوب بخــــر !
این بغضـــــی که من دارم ؛
هــــر روز میــــشکند !!
 
اس ام اس تیر 92
 
اشتباهم اینجا بود، هرجا رنجیدم لبخند زدم. فکر کردند درد نداشت 
محکم تر زدند.
 
اس ام اس تیر 92
 
زنــدگــی آن هـنــگـام زیبــاســت . . 
کــه آدمــی بـدانــد . . 
فـکــــری بــه خــاطـــرش در هــیـاهــوســت . .
 
آرزوی من این است زیر سقف این دنیا
من برای تو باشم تو برای من تنها
 
 
"و چقــــــدر دیر می فهمیم
که زندگــــــی
همین روز هاییست که منتظر گذشتنش هستیم"
همین روزه
همین روزهاییست که
منتظــــر گذشتنش هســتیم"اییست که
منتظــــر گذشتنش هســتیم"
 
 
خوشبختی مثل یه پروانه است
وقتی دنبالش می‌دوی پرواز می‌کنه
اما وقتی وایسی میاد رو سرت میشینه
 
دیگـــــــر به کسی نمی گویم: دوســتت دارم…
انگار دوستت دارم های من؛
خداحافظ شنیده می شود…!
 
هیچ وقت از خدانخواستم که همه ی دنیا مال من بشه:
فقط خواستم اونی که دنیای منه واسه هیچکی نباشه!
 
دلت که گرفته باشد...صدای ترانه که هیچ،با صدای دست فروش دوره گردی هم گریه میکنی...
 
همیشه حرف از رفتن هاســــــــــت کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کنــــــــــــــد !!!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد