ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

عکس های رمانتیک دختر و پسر در باران عشق

عکس های رمانتیک دختر و پسر در باران عشق



چند دقیقه دیگر 
چند دقیقه دیگر وقت داری 
تا به من نگاه کنی 
به من، به چشمانم، 
و به قلبی که برای تو می تپد 
این شب و این باران 
و تو 
چند دقیقه دیگر وقت داری 
تا به من نگاه کنی 
پیش از آن که کاملا ً تمام شوم … 

  


باران رمانتیک



عشق در باران



دختر و پسر باران



باران برای کسی تکراری نمیشود
هر وقت بیاید دوست داشتنیست
و تو همان بارانی


من به فرداهای تو
به آبی آسمان
به سبزی نگاه باران
من به روزی که 
دوباره کوچه ها می خندند
من به 
آغازی بر یک پایان
یقین دارم ...
دلتنگ مشو
زندگی بر مدار امید می چرخد.

 

 

 


تنهایی در باران



 

 

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد