ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

جملات و شاید دلنوشته های عاشقانه و غمگین به همراه عکس


 


یاد فرقی نکرده
خود خودشه ! فقط اونی که داره باهاش قدم میزنه من نیستم
 
ادامه جملات...

 


چقد سخته بخوای بی تفاوت از کنار کسی رد شی که ؛
عجیب ترین حس دنیا رو باهاش تجربه کردی ...


ار بزن...

خاطرات کسی که تورا"دور"زده
حالم خوب است اما گذشته ام درد دارد

 

جملات و شاید دلنوشته های عاشقانه همراه عکس


غمگینم.....
مثل عکسی در اعلامیه
تــــــــــــــــرحیم...!!
که
لبخندش دیگران را میگریاند....!!


اگر زندگیست چرا میمیریم؟
اگر مرگ است چرا زندگی میکنیم؟
اگر شادیست چرا غمگینیم؟
اگر غم است چرا شادیم؟
اگر گریه است چرا میخندیم؟
اگر خنده است چرا گریه میکنیم؟اگر نرسیدن است چرا عاشقیم؟
و بالاخره اگر عشق است چرا نمیرسیم؟؟؟؟
راستی واقعا زندگی چیست؟؟؟؟؟
 
یوسف در چاه افتاد
و تو در دل ِ من ،
 
او عزیز ِ مصر شد
و تو ، عزیز ِ دل ِ من
 


دستانت حکایت زندگی ست..
حکایت لحظه های ناب بی باز گشت!
حکایت غرق شدن در آغوشی گرم!
حکایت عاشقانه های یواشکی!
حکایت بوسه های بعد از ظهر تابستون!
حکایت زندگی...


یادت می یاد چی شد که من یکدفعه عاشقت شدم
بدون اینکه بذاری سوار قایقت شدم
یادت می یاد نگات پر از شکایت و فاصله بود...
اما بجاش نگاه من صبور و پر حوصله بود...
یادت می یاد وقتی که من گفتم چقدر دوستت دارم
گفتی ببین من فرصت این قصه ها را ندارم
یادت می یاد با این جواب خسته شدم از زندگی
تو رفتی و من موندم و یک دنیا غرق تشنگی
یادت می یاد به چشم تو فقط یه دیوونه بودم
یا مثل یک مرغ غریب دنبال یک دونه بودم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد