ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

sms اس ام اس های عاشقانه جدید تیر ماه92(پیامک عشقی)


اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


اس ام اس عاشقانه تیر 92

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


ارزوی قشنگی است
داشتن رد پای تو کنار ردپای من
بر دشت سپید پوشیده از برف
اما هنوز نه برف اومده و نه تو...

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


و من چه عاشقانه، می پَرستـــــم
تمام آن لحظه هائی را که به نام می خوانمت
و تو با "جانم" گفتنهایت
مرا بیخود می کنی از خودم...

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


تا امروز از تو نوشتم .
 امشب از عشقت انصراف میدهم !
 سخت است دوست داشتن تو
 خسته ام !!!
 می خواهم کمی استراحت کنم
شاید فردا دوباره عاشقت شدم .

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


گـاهــــی لال مـــی شود آدم ...
حـرف دارد ؛ ولـــی ...
کلمه نـدارد ...
 

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


تـــــاوان حرفــــهایی که نمی تونی بـــــگی؛
تــــــارهای سفیـــــــدیـه که …
یه شَبـــه لابلای موهــــــــات به وجــــود میــــــاد …!!

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


دیشب در جاده های سکوت
در ایستگاه عشق ،هر چه منتظر ماندم
کسی برای لمس تنهاییم ، توقف نکرد
و من تنهاتر از همیشه به خانه برگشتم..

اس ام اس عاشقانه 92

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


خاطــــــره 
یعنی : 
یک سکوت غیرمنتظره 
میان خنده های بلند

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


میدانی تنهایی کجایش درد دارد؟!
انکارش ...
 

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92

 
باران تکراری نمیشود هر وقت بیاید
دوست داشتنی است.....
تو برای من "بارانی"
 

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92

 
دلـــَم گــِرفتـه
 ازاینـکـه هـَستــے
امـا نــَدارمــَتــــ‌ ...!
 

 

به حرمت تمام عاشقانه ها
بمان و عاشقی کن
شاید حال دلم خوب شود

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


دل است دیگر
یا شور می‌زند
یا تنگ می‌شود
یا می‌شکند
آخر هم مهر سنگ بودن
…می‌خورد روی پیشانی‌اش

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


امروز…
 
انگار کسی آمد…
 
و هوای دلتنگی ات را …
 
هی در آسمان اتاقم پاشید …
 
و تو نبودی……


اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


دلم برایت تنگ شده !
می خواهم آنقدر اشک بریزم
تا غبار فاصله از قلبم تمیـــز شود .
ولی می ترسم …
”قره ضیاالدین” ، ” ونیــــز” شود !!!

اس ام اس عاشقانه و جدید تیر 92


 کاش دهخدا می‌دانست
 
 دلتنگی …
 
 اشک ….
 
 فاصله ….
 
 بی وفایی….
 
 تعریفش فقط دو حرف است “تـــو”
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد