ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

اس ام اس های باحال عاشقانه تنهایی

اس ام اس های باحال عاشقانه تنهایی

 
کلمات قاصرند
نمی توانند بغض هایم را ترجمه کنند
 
 
در میان درد و رنج و غم و زخم، فرشته ای که لبخند بر لب دارد، ابلیس است.
فرشتگان نمی خندند.
 
اس ام اس 
 لبخندت به دنیای از زیبایی می ارزد.
آن زیبایی لبخندت...
 
 
 
ین آدم ها٬ 
          این آدم ها٬ 
                      این آدم ها....
بهشان لطف می کنی و گره از کارشان باز می کنی٬
در نهایت می گویند :
بنده خدا خیلی ساده است٬ راحت سواری می ده.
 
 
 
 
 
خـــدایـــا شکـــرتــــ
اگـــر ایـــن بغضهـــای گـــاه و بیگـــاه نبـــود
دیگـــر بر ســـر چــه چیـــزی ســـرکــوفتــــ میزدمـ!!
 
 
 
دلت را محکم بچسب رفیق...
آدمها... آنقدرانصاف ندارند...
که...
زیر پایت راخالی نکنند...
 
 
 
سر به سرم بزار
سر به سر دلم نزار
یه باری از دوشم بگیر
مشکل به مشکلم نزار
ما دیگه حوصله یه عشق دیگه نداریم
 
 
 
خیلی سخته…
به خاطر کسی که دوسش داری…
همه چیز رو از سر راهت خط بزنی…!!
بعد بفهمی…
خودت تو لیستی بودی که…!
اون به خاطر یکی دیگه…
خطت زده
 
 
 
 
 
یادش بخیر…
‏”من بودم و تو”
او بود و دیگری…
این روزها…
‏”تویی و او”
من ماندم و خدا
 
 
دوباره بــرایت مینویسم …
همانند پسـر کوری که هــر روز به ماهی قرمز” مـرده اش “غذا میداد …
 

 

هر که مرا دید ،
تو را نفرین کرد …
و من حواس خدا را پرت کردم که مبادا بشنود
 
 
یاد گرفتـــه ام
انسان مدرنی باشــــم
و هــر بار که دلتنگ میشــــوم
بـه جای بغض و اشک
تنهـــا به این جملـــه اکتفــا کنـــم کــه
هوای بـــد ایــن روزهــا
آدم را بی حس تر میکنـد .
 
 
چشمان عروسکم را می گیرم
نمی خواهم مثل من ببیند و حسرت بکشد
می ترسم بهانه گیر شود...!
 
 
با یک عالمه فاصله از خودم...
انتظار دارم به تو برسم...
از اول هم آرزوهایم محال بودند...
 
 
خدایا
مرا ببخش  بخاطره
تمام درهایی که کوبیدم و خانه تو نبود...

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد