ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

دانلود آهنگ غمگین به نام خوشبختی از احسان خواجه امیری+متن آهنگ


سلام این آهنگو آقای احسان خواجه امیری خوانده است . متن آهنگ را هم خودم نوشتم.


امید وارم این آهنگ خوشتون بیاید.


برای دانلود کلیک کنید (حجم آهنگ 2.8 مگابایت)


اینم متن آهنگ:

خوش بختی

 

من از اینکه تو خوشبختی نه آرومم نه دلگیرم

یه جوری زخم خوردم که نه می مونم نه می میرم

تمام آروزم این بود ، یه رویایی که شد دردم

یبارم نوبت ما شد ، ببین چی  آرزو کردم

که عمره با خودم می گم خدا رو شکر خوشبخته

خدا رو شکر خوشبختی چقد این گفتنش سخته

یه عمره یا خودم میگم خدا رو شکر خوش بخته

خداروشکر خوش بختی ، چقد این گفتنش سخته

 

 

نه این که تو نمی دونی ، ولی این درد بی رحمه

یه چیزایی از اون دنیا فقط یه مرد می فهمه

تموم روز می خندم تموم شب یکی دیگم

من از حالم ولی مردم دروغای بدی میگن

 

یه عمره با خودم میگم میگم میگم

خدا رو شکر خوش بخته

خدا رو شکر خوشبختی

چقد این گفتنش سخته

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد