ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

همه چیز در مورد تبلت های ویژه کودکان(مشخصات فنی،قیمت و..)



معرفی تبلت کودکان در نمایشگاه اسباب‌بازی

محققان شرکت VTech‌ نمونه جدید تبلت دوستدار کودکان را به بازار عرضه کرده‌اند که برای کودکان یک تا 9 سال قابل استفاده است.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مدل های مختلفی از تبلت‌ها برای استفاده کودکان سه سال به بالا طراحی شده‌اند، اما تاکنون نمونه‌ای برای استفاده کودکان کم سن‌تر که از انگشتان و دستان بسیار ظریفی برخوردار هستند، ساخته نشده بود.

تبلت InnoTab 2 Baby در اصل نسخه جدید ویژه کودکان از مدل InnoTab2‌ است که در ماه آگوست 2012 برای استفاده کودکان بالای 3.5 سال طراحی شد؛ در این مدل با ایجاد برخی تغییرات در کلیدهای روی صفحه، استفاده از دستگاه برای کودک تسهیل شده است.

برای پیشگیری از بروز صدمه ناشی از برخورد تبلت با بدن کودک یا صدمات ناشی از افتادن دستگاه از دست کودک، از یک سپر نرم ژل مانند و قابل تعویض استفاده شده است؛ باتری های سایز AA نیز در یک محفظه امن و بدور از دسترس کودک تعبیه شده‌اند که خطر بلعیده شدن را منتفی می کند.

تبلت دارای یک صفحه خوشامدگویی اختصاصی است که والدین می توانند از تصویر کودک به همراه صدای ضبط شده خود استفاده کنند.

محتوای تبلت شامل بازی های ساده و تصاویری از باغ وحش، موجودات دریا و جنگل برای نوزادان بالای 12 ماه است و برای کودکان بزرگتر تا 9 سال نیز فعالیت هایی مانند آوازخوانی، نقاشی و کتاب های داستان الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

صفحه نمایش رنگی پنج اینچی، به همراه دوربین 1.3 مگاپیکسلی چرخشی و میکروفن؛ قابلیت ضبط ویدئو، نرم افزار پخش موسیقی، کتابخوان دیجیتال و برنامه های نرم افزاری بازی و نقاشی از دیگر امکانات تبلت دوستدار نوزادان شرکت VTech‌ محسوب می شود که در نمایشگاه اسباب بازی نیویورک معرفی شده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد