ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

هشت گام برای یک زندگی کامل برای جوانان از دید موسس دوو(عکس)

1- نیروی بالقوه خود را شکوفا کنید:               

  جوانی تنها مرحله ای گذرا از کودکی

به بلوغ نیست ، بنابراین فکر نکنید که هشت گام برای یک زندگی کامل برای جوانان از دید موسس دوو

جوانی تنها ایستگاهی بین مبداء و مقصد زندگی است ، اغراق نیست اگر بگوییم که این زمان از زندگی شما کیفیت و جهت بقیه زندگی تان را تعیین می کند

 زندگی منفی ها و مثبت ها ، تاییدها و تکذیب ها ، امیدها و ناامیدی ها به همراه خود دارد ، و این که چگونه جوانی تان را می گذرانید تعیین خواهد کرد که به کدام راه خواهید رفت .

 2: آرزوهای بزرگ داشته باشید:

 همانطور که قبلا گفتیم ، تاریخ متعلق به کسانی است که آرزوهای بزرگ دارند . تنها ملتهایی که آرزو دارند ، و سعی می کنند آرزوهایشان تحقق یابند ، و آن آرزوها را با دیگران قسمت می کنند ، می توانند رهبران تاریخ جهان باشند .

 

 آرزوهای شما باید خالص و به زلالی آب چشمه ها باشند و چنین آرزوهایی باید آرزوهای بزرگی باشند . باید جهان هستی را در قلب خود عمل کنید و آرزوهای شما باید مانند خود جهان هستی بزرگ باشند .

 

   آرزوهایی داشته باشید که خالص ، زلال و بزرگ باشند .

 

     3: خلاق فکر کنید

 تاریخ توسط متفکران و افراد خلاق هدایت می شود .

 

 

 جامعه ای که قابلیت تولید و خلاقیت را تحسین کند ، شکست نمی خورد . قدرت تفکر مثبت را دارید ، بنابراین همیشه باید کارها را به طور مثبت و با قاطعیت شروع کنید . در این صورت در راه راست هستید .

 

 4: چالش طلبی

 تاریخ با چالش طلبی و شجاعت پیشرفت می کند . مردمی که اهل چالش هستند ، موفق می شوند . جوان چالش را دوست دارد و از شکست نمی هراسد . کسی که کارها را با ترس شروع می کند ، قبلا جوانی خود را تباه کرده است . باید در آتش سوزان انجام کامل کار بسوزید . خودتان را دائما رشد دهید و تلاش کنید که به قله های رفیع تر دسترسی پیدا کنید تا خواسته های خود برای اتمام کامل کار را ارضا ء کنید .

 

 5: فداکاری:

 تاریخ با فداکاری رشد می کند . یک نسل باید برای رفاه نسل بعدی فداکاری کند .

 

 6: از خود گذشته باشید:

 انسانها برای زندگی با یکدیگر به دنیا می آیند ، هیچ کس تنها زندگی نمی کند . خود محوری خوب نیست ، بنابراین شما نباید به تعصبات خود محوری و حرص و طمع شخصی آلوده شوید .

 قبل از خود به جمع فکر کنید و نفع عموم را به نفع شخصی مقدم بدارید.

 آلوده خودپسندی و حرص و ولع شخصی نباشید . با عشق و ایمان به مقصد فردا حرکت کنید

 

 7: با خودتان روراست باشید:

با خودتان روراست باشید . نسل من هر اندازه سخت تلاش کرد تا نسبت به خود روراست باشد ، بازهم به خاطر خانواده و یا ضرورتهای شغلی خیلی موفق نبود . گاهی اوقات شرایط به ما تحمیل می کرد که کارهایی بکنیم و یا حرف هایی بزنیم که اصلا مایل نبودیم . اما شما لزومی ندارد آن کارها را بکنید . مطمئن باشید دست و پا بسته و یا در غل و زنجیر نخواهید بود . فکر کنید که هر کدام راه بهترین روش برای روراستی با خودتان است ، به دنبال آن بروید .

 

 

 

 8: فروتن باشید:

 رشد و توسعه از یادگیری سرچشمه می گیرد . وقتی فکر کنید که چیزی را می دانید ، در همان لحظه که فکر می کنید واقعا مهم هستید ، رشد متوقف می شود . رشد و توسعه در فروتنی شما و تلاش برای حداکثر یادگیری است . درخت چون پربار شود ، بیشتر سر به زیر می افکند .

 

 ما می توانیم چیزهای زیادی از قطرات عرق روی پیشانی یک کشاورز ، از لکه های روغن روی لباس کار یک کارگر و از گرمای دست مادری در حال آماده کردن صبحانه در تاریکی قبل از شفق است ، یاد بگیریم.

 چشم و گوش خود را به سوی مناظر و صداهای دور و بر خود باز کنید ، فروتنی پیشه کنید و سخت بکوشید

 

 

 کتاب: سنگفرش هر خیابان از طلاست ( راهی به سوی موفقیت واقعی ) نوشته

 کیم وو چونگ ،( پایه گذار شرکت دوو    Daewoo   ) ترجمه داود نعمت الهی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد