ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

ادعای یک کارشناس درمورد گرمای آیپد جدید

از زمانیکه آیپد جدید وارد بازار شده است، اینترنت پر شده از تاخت و تازها به آیپد جدید در مورد نگرانی از مشکل گرم شدن. شکایات مصرف کننده ها باعث شد تا آزمایشاتی برروی آن انجام شود و نشان دهد که آیپد جدید در هنگام بازی نسبت به مدل قبلی ۱۲ درجه گرمتر می شود. البته همانطور که می دانید نماینده شرکت اپل در این زمینه اعلام کرد که همه این مسائل طبیعی است.

new ipad heat1 ادعای یک کارشناس در مورد گرمای آیپد جدید

Raymond Soneira مدیر DisplayMate Technologies در گفتگویی با CNET در روز سه شنبه اعلام کرد که LED backlight به احتمال فراوان دلیل اصلی ایجاد این گرماست. قدرت LED در حداکثر حالت روشنایی صفحه نمایش ۲.۵ برابر آیپد ۲ است.

آنها تعداد LED ها را افزایش داده اند در حالی که بیشترین حالت روشنایی برابر با آیپد ۲ میباشد و این دلیلی است که باعث میشود حرارت بیشتری تولید شده و آیپد جدید گرم تر شود. پس چون LEDها نیاز به دو و نیم برابر قدرت بیشتر دارند، باتری هم مقداری گرمتر می شود.

کارشناس صفحه نمایش ادامه می دهد :

پس هم اکنون با دقت به این موضوع توجه کنید. تعداد LED ها ۲.۵ برابر بیشتر از آیپد ۲ است و باتری آن ۱.۷ برابر آن، پس به نظر شما اگر با آیپد جدید با حداکثر روشنایی موجود کار کنید چه اتفاقی روی می دهد؟ سرعت میزان استفاده از باطری کمتر است چرا که در این حالت میزان استفاده از باطری ۷۰% است در صورتی که قدرتی که استفاده میشود در واقع ۱۵۰% افزایش دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد