ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..
ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

ღ ミ ◕قلب طلایی ◕ ミ ღ

زندگی شهد گل است..زنبور عسل می خوردتش..آنچه می ماند عسل خاطره هاست..

قبولی کنکور (طنز)

 

       

به دلیل بازنشسته شدن غول چراغم، به یک چراغ جادو با غول جوان و سر حال و قبراق برای قبول شدن در رشته – شهر مورد نظرم نیازمندم.

علاء الدین


و....

 

افزایش پاسخ تست‌های صحیح‌تان را به ما بسپارید . روش ما در کاشت یک پاسخ صحیح و سبز شدن درختی از پاسخ‌های درست را به ما بسپارید . لطفاً هنگام مراجعه به ما دسته چک‌تان را همراه داشته باشید.

گربه نره و روباه مکار

 

با ما به هدف بزنید...

گروه مشاوران مجرب کنکور ما به شما کمک می‌کنند تا پاسخ‌های تان درست به هدف بخورد. نه یک وجب این ورتر نه یک وجب آن ورتر!

گروه مشاوره‌ی رابین هود و جان کوچولو

 تماس 24 ساعته با 50 خط

پیشرفت شما و بالا رفتن از پله‌های ترقی را تضمین می‌کنیم. رتبه‌های 10 رقمی با ما تبدیل به رتبه‌های تک رقمی می‌شوند. ما موفقیت را از خودمان شروع کردیم (شخص مدیر مؤسسه ظرف مدت کوتاهی از نان دزدی به شهرداری رسید!)... همین الان تماس بگیرید که غفلت موجب پشیمانی شما و خالی ماندن حساب‌های بانکی ما می‌شود!

گروه کنکور ژان والژان

 

آموزش انواع روش‌های تمرکز به صورت مکاتبه‌ای در سه سوت ... ما به شما یاد می‌دهیم در یک خانه‌ی شلوغ چطور در آرامش درس بخوانید که انگار در یک جزیره‌ی دور افتاده و تنها هستید ... همین امروز درخواست خود را نوشته و در یک بطری دربسته قرار داده و به اقیانوس آرام بیندازید.

امضاء: رابینسون کروزوئه

 

این جانب، به این وسیله اعلام می‌کنم که رتبه‌ام در کنکور دو رقمی می‌شود و قصد ادامه تحصیل داشته و به هیچ عنوان نمی‌خواهم شوهر کنم. از کلیه خواستگارهای محترم در خواست می‌کنم دست از شاخک‌هایم بردارند، بگذارند برای فوق هم بخوانم!

امضاء: خاله سوسکه

 

بابا لنگ دراز عزیز!

متأسفم که به خاطر پرداخت هزینه‌های کلاس‌های کنکور و معلم‌های خصوصی من به خاک سیاه نشستی و در حال حاضر به خاطر چک برگشتی در زندان هستی... شرمنده خلاصه بابا!

قربانت؛جودی ابوت

 

تست و کلاس کنکور کافی است!

با تهیه و خوردن محلول جادویی اختراعی ما، یک شبه در کنکور شهر کارتون‌ها قبول شوید... تضمین ما موفقیت محصولات اختراعی مان در قسمت‌های مختلف کارتون‌مان است ... برای دریافت رایگان سی .دی 10 قسمت از مجموعه کارتونی‌مان همین الآن تماس بگیرید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد